torsdag 29 augusti 2013

Torsdag

Två sjukt jobbiga två maratonmötesdagar. Tom i skallen rensade jag hjärnan med träning. Mycket bättre nu.

Detta gjorde jag senast 30 juni:


A.1Clean+PC+2 jerks E2M (Börja på 30kg och öka med 2,5kg tills det tar stopp.)

Det märks skillnad på inställningen efter nya rekord. Nu tvekar jag inte längre vid 55 kg. Gick bra upp dit vad gäller clean fast jag fick en gräsligt ful PC så jag gav mig efter den vikten. Nöjd ändå. Clean på 55 var klockren.



B.3 varv av:
3 dips
3 powerclean 30kg
3 Frontsquat
3 Pushjerk
3/3 utfallssteg
200m rodd

Tider 1:51/2:01/2:13. Det som diffar är att jag måste pausa i dipsen varv två och tre.  Varv två efter två och varv tre mellan varje. Varv tre rodde jag lite mesigare också förresten.

Kul att träna i dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar