måndag 28 november 2016

Fixar-pt:n

Nacken blev sämre efter bollfadäsen i lördags, stel som f-n i dag hela dagen MEN som tur är har jag en PT som fixar det mesta. Första halvan av passet gick åt till att trycka och greja och sen gick det faktiskt att träna.

Vi körde teknik på hängryck, treor, avslutade på 31 kg. Det gick helt ok. Att komma ihåg: bak med rumpan och inte fram med knäna, stå på hela foten, bli lång och sitt bak som en rörelse.

Så just nu känns det realistiskt att köra hängryck även på passet i morgon.

En annan konstig grej är att jag hade ont i vänster öga när jag vaknade i dag, känns som ett blåmärke och det svider och rinner. Tog ur linserna efter ett par timmar men det har inte släppt. Mitt sämsta och mest opererade öga så jag är lite rädd om det. Hoppas det släpper till i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar