söndag 6 november 2016

Egenträning i kubik

I dag var jag helt solo på F4L, iaf ett tag. Det kändes lite lyxigt faktiskt. Sen var vi två men hon körde med hörlurar så hon märktes inte så hon räknas inte. 

A: Uppvärmning med knäböjssitt, lårstretch och prison squats.

B: E3M i 15 min:
5 push press, hålla 5 sek i toppläge, 35 kg
5 perfekta front squats
10 back extentions m 3 sek håll i toppläge

Måste foka på att göra pp ordentligt, har en tendens att slarva där men skärpte mig.

C: OTM i 20 min
Minut 1: 30 sek löpning hög fart
2: 30 sek sidoplanka ena sidan
3: 30 sek löpning
4: 30 sek sidoplanka andra sidan

Mitt låga löparsjälvförtroende gjorde att jag började för sakta men ökade och körde iaf på 15. Tror att det var bra (?).

D: Planka i armhävningsposition 30 sek x 3 varvat med tåhävningar.

Lämnade mitt privata gym och gick hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar