torsdag 11 augusti 2016

Mosa underarmar

I går kväll var jag så slut av de första tre dagarna efter semestern att jag gav mig själv en bilåkardag till jobbet i dag. Det är ju ändå sista veckan utan köer i city.

Dagens träning:

A.) EMOM 12min
  • 1: 20s Table stand
  • 2: 6-10 Strikta toes to bar
  • 3: 45s Arch body hold 
  • 4: 20-30s Chin over bar hold        
Jag körde strikta knälyft på ttb-delen, i övrigt rx. Gick bra. 30 sekunder PU-hold är inte så jättelänge med "lätta" greppet som jag tog.

B.) 4 varv på tid av: 
  • 60 Double unders 
  • 15 Pull-ups
  • 20 Svingar 24/16kg
Vilken underarmsdödare!!! Hade ju redan börjat mosa dem i a-delen och sen det här....sista varven fick jag köra DU´s 10 i taget för att jag hade sån syra. Ringrodd såklart i stället för pull-ups. Jättekul wod. Tid 12:59.

I morgon vila. Men inte från cykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar