söndag 19 juni 2016

Torsdag + söndag

PT-timmen i torsdags var mkt lugn och rehabfokad, jag var i sämre skick och ont i ländryggen. Lite teknik på PC och sånt. En hel del utfallsvarianter m hantel i handen - låg vikt men extremt svårt med mina knepiga vrister och min dåliga balans. Och lite pullup-träning.

I dag 2 x metcon på F4L:

AMRAP 10min
  • 10 Burpees 
  • 10 Svingar 24/16kg
  • 10 Toes to bar (Körde ringar)
 Fick fyra varv +. 20. Tar tid med ringarna och blir snabbt trött. 
Vila 5min gör sedan direkt efter
AMRAP 10min
  • 15 thrusters 35/25kg 
  • 15 Boxjumps 60/50cm
4 varv + 9. Thrusters utan lyftarskor är ännu värre än thrusters med :-)

Inget särskilt intressant att kommentera i övrigt. Förutom att jag fortfarande har ont i ländryggen, känner mig toktrött där, det håller mig vaken på nätterna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar