onsdag 22 juni 2016

Seg egenträning

Jag kom tidigare ifrån jobbet och ville inte vänta till halv sju med träningen så jag körde dagens pass själv i stället. Så tråkigt att köra själv, fattar inte hur jag stod ut alla år i ett hörn på Sats.

A.) EMOM: 16min
  • 1: 3-8 Strikta CTB pull-ups (pronerat grepp) 
  • 2: 10 Liggade Shoulder dislocates
  • 3: 10m Crab walk 
  • 4: 20-30s Ring support (Sträva efter RX utlåsning) 
Körde såklart minipullups från toppläge, tre per varv. 

B.) 5 varv av: 
  • 8 pull-ups 
  • 12 Ryska svingar 24/16kg 
  • 16 Sit-ups
Här blev det först tre, sen vå minipullups per varv. Det fjärde varvet kände jag av vänstersidan i ländryggen i pullupen, det drog till så jag lade ner och skippade sista varvet, Det fick räcka.
Lite segt träningspass med andra ord. Men det ordnar sig i morgon!

1 kommentar: