onsdag 17 september 2014

Uteträning

I dag ett pass på Sturebadet Haga:

Eftersom jag var lite tidig rodde jag 500 meter för att värma upp lite. Snitt ca 1:55.

Sen gick vi iväg till en extremt brant backe och sprang 3 st enminutersintervaller. Meh! Det gick ju typ inte ens att springa hela minuten. Lårsyra!

Efter det mådde jag lite illa. Känner mig inte uthållig direkt.

Sen, 3 varv av:
1 minut svingar (16 kg varv ett, sen 12)
1 minut broad jump
1 minut svinga slägga i däck
1 minut goblet squats 16 kg
1 minut slam ball fast med klot 16 kg

Ca 1,5 minuts vila mellan varje varv.

Jogga tillbaka några minuter.

Sen en timmes softande i spadelen innan jag fick en timmes massage. Hade kvar klipp där från gammalt idrottsbidrag. Dessutom ringde de igår och sa att det skulle borras i väggarna på kvällen så jag fick välja mellan att boka av eller få 40% rabatt. Jag valde rabatten, ingen borrade och jag har pengar kvar på klippkortet = får köra en repris innan årsskiftet!

Det var en bra kväll men känns liksom ändå inte som att jag tränat på riktigt när skivstången inte är med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar