lördag 6 september 2014

Förmiddagsträning

Förefrukostträning på Sats:

A.Max antal varv på 10min av:
  • 5 perfekta Armhävningar i rad( spänd rumpa och mage hela tiden)
  • 10/10 enbens raka marklyft 20kg skivstång
5 varv + 5 armhävningar. Enbenslyft med vänster fot i = inga problem. Med höger fot i = lätt att tappa balansen, vid minsta tapp av koncentration tabbar jag mig.

B.E3M i 12 min
  • 1 PU
  • 10 utfall bakåt 35kg
  • 5 frontsquat
  • 5 pushpress
  • 5 PC
  • 30 sekunder hollow
Vilken klantskalle: glömde att jag skulle göra PC och satte på små vikter. Gjorde hängfrivändningar varv ett och bytte till större plattor vilket gav lite längre vila varv ett. Varv fyra fick jag vänta i 30 sek för länge för någon hade snott pullupräcket. Men jag gjorde hela pullups varje varv - alltid något! Mycket jobbig cirkel det här. 

C.Sidoplanka  på rak arm 30/30x3

Sådärnånting. I november släpper jag Sats-sargen och börjar på nytt!

1 kommentar: