måndag 15 september 2014

PT-timme

Jag lyckades köra igång hosta efter gårdagens träning, känner mig liksom inte sjuk men småhostat hela dagen. Så det blev en pt-timme utan att anstränga lungorna i dag:
  • 1 pullup

  • Djupa frivändningar + stöt
3+1 upp till 50 kg där jag....missade den tredje vändningen 2-3 gånger?!?
Gick ner till 2+2 på 45 kg. Bättre där. Stötarna bra när jag lyckas hålla armarna avslappnade i ansatsen. Nedtagningarna oftast inte så bra. I dag var det detta jag skulle tänka på i vändningen: hoppa rakt upp och stampa i fötterna plus snabba armbågar! 

  • 5 varv av kippsvingar x 5
Kul! En dag svingar jag mig f-n upp :-)

...varvat med:
  • 5 varv av 5 x PC (45/45/48/48/50) touch and go
Det gick bra det. Femma på 50 är inte så dumt.

Vila till på onsdag nu.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar