söndag 28 september 2014

BURPEEEEEES!!!!

Teamwod med Jempa på Solid - värsta roliga grejen ju! När jag såg passet i morse fick jag prestationsångest och gick och malde för mig själv hur länge sen det var jag körde flås maa förkylningen etc etc bla bla bla....och så var det så kul.

Tillsammans skulle vi totalt göra:

  • 100 burpee thrusters 30 kg
  • 1000 m rodd
  • 100 burpee pullups (jag gjorde hoppande)
  • 1000 m rodd
  • 100 burpee boxhopp 50 cm

Tidsgräns 40 min

Vi körde 5 i taget på alla övningar och delade upp rodden i 500 m var. Funkade riktigt bra. Inga pauser, bra pace och körde på hela tiden. Vi hann upp till 38 burpee boxhopp innan tiden tog slut.

Så schysst att orka träna igen. Nu är jag frisk på riktigt! Såna här pass passar mig jättebra, ska sluta att ägna en massa energi åt att stressa upp mig innan träningen.

Längtar redan till nästa gång vi ska köra = om två veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar