lördag 20 september 2014

J-vla förkylning

Förmodligen var det massagen i onsdags som gjorde att det vände tillbaka och i torsdags kände jag mig febrig hela dagen. J-vligt irriterande! Äter illa som en kratta när jag inte är på topp dessutom (varför göra det bästa av situationen typ?).

Så tränade lite i går men kroppen bara ville inte alls. Körde ett skalat pass:

A.Max varv på 10min av:
1 strikt press+3 pushpress+3 splitjerk 32,5kg
3 övre PU
Det var proppfullt och kö på stängerna på Sats Medis så jag fick sticka emellan för en person och körde fem varv utan tidtagning. Tänkte mest teknik.

B.E2M i 10 min
3 frontböj+pushpress ned på nacken+3 pausknäböj 45kg, sitt o botten med anspända lår och rygg i 3 sekunder, ingen paus i toppen. Ut med knäna både upp och ned. Luft i magen och spänn magen för bukstöd. Öka 2,5kg per gång.

C.E2M i 10 min, varje varv så fort som möjligt.
4 marklyft 75kg dött stopp, stående på 5cm viktplatta
8 burpee box jump over 60cm
Inga boxhopp här inte.

D.sidobenlyft 10/10x3

Blä, känner mig tung, svag och neggig. Vill ju vara lätt, stark och positiv! Hoppas jag är det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar