söndag 2 mars 2014

Tule m Jempa

I dag tränade jag på Tule med Jenny! David hade gjort ett pass till oss - ingen tävling dock (tack och lov).

Det vi gjorde kan man läsa om i hennes blogg. Eller, nästan i alla fall. Jag är ju mycket sämre på att springa, körde på 11-11,5. Sen kunde jag inte göra TTB när det var halt otejpat räcke så jag körde i ringar i stället. Gick sådär, de hasade ner hela tiden och blev både för sneda och för låga så jag fick justera höjden varje varv. Tror att det var ringarna som slet upp en valk i handen också...annars gick det ok. Fast klockan glömde jag - den tickade på ända ner i omklädningsrummet. Hemskast var den sista 1,5 km på löpbandet.

Kände mig ovanligt tung i dag. Förmodligen för att det var mer löpning och det är sånt jag är sämst på. Så det var säkert ett bra pass tänker jag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar