tisdag 4 mars 2014

TuggummiMalle

Seg träning. Hela kroppen kändes som tuggummi och den uppslitna valken i handflatan störde i alla delar. Men jag var där iaf :-)

Samma pass som 16 februari :

A1. Jämna minuter i 10 min
  • 1 pullup
A2. Ojämna minuter i 10 min
  • 5 frontsquats 37,5 kg från 60 cm höjd
FS inga problem - en mkt positiv del var att Sats vid infracity har flera 60-centimeterslådor så det var lätt att rigga den här övningen (äntligen). Men inte en enda pullup! WTF? Tuggummi var det...och ont i handen gjorde det.

B. E2M i 10 minuter
  • Frontrackade stepups 15 cm, håll 2 sek i topp, 20 kg 10/10
  • 5 latsdrag, pronerat grepp, 40 kg
Ok, inte mer.

C. OTM till fail
  • 6 burpees
  • 6 gobletsquats 16 kg
  • 6 svingar 16 kg
Dog innan jag började ungefär. Körde fem varv för att inte helt dumma ut mig.

Man måste gå ner i botten ibland för att ge ordentligt utrymme till framsteg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar