tisdag 11 mars 2014

Infracity

Träning på Infracity, samma pass som 23 februari:

A. E2M i 10 min

1 snatch high pull + 1 powersnatch + 1 snatch balance + 1 snatch 30 kg

Allt gick hyfsat utom det avslutande rycket varje varv. Missade det första. Tjongade det andra bakåt och sträckte armbågen. Gjorde vanliga styrkeryck övriga varv i stället för att stressa upp mig. Nä, hyfsat var fel ord - egentligen var den här delen helt katastrofal när jag tänker efter.

B. AMRAP 12 min

3x60 kg marklyft stående på 5 cm viktplatta, öka 5 kg per varv
5 armhävningar

11 varv: 60--85/90/85X4 Känns bra att öka varje gång här! Räddade kvällens träningspass så jag kom undan loserstämpeln.

C. Sidoplanka 30/30x3 ingen vila mellan sidor.

Så löjligt trött nu. God natt då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar