söndag 28 april 2013

Söndag

Fint väder i dag också, började dagen med en lång promenad med grannen i solen. Allt mitt promenerande i helgen får jag nu betala med ont i höger knä. Typ hopparknä tror jag. Dumt.

Dagens pass har jag inte kört sen  28 mars:


A1.Frontsquat 2211
30 kgx3,,3,3+
Höj 2,5kg vid 5 eller fler reps. Sista varvet 8 reps. Trött i benen i dag, kan nog vara så att backintervallerna gjorde sitt.

A2.Hängade höga supinerade PU, toppläget ca 5cm rörelse från under haka till näsa.
3,3,3+
Fem det sista varvet även i dag.
 
B. AMRAP 15min:
  • 5/5 utfallssteg stången på raka armar ovanför huvudet(täck det räfflade med händerna) 25kg
  • 5 liggande rodd
  • 15 doubleunders
  • 5 fällknivar
10 varv. Extrem förbättring kan tyckas med anledningen är att jag körde frontrackade utfallssteg. Jag ska äntligen försöka få bukt med min högeraxel/skuldra och är förbjuden att jobba med vikter ovanför huvudet just nu. Det gick mycket bra att hoppa rep i dag, alla obrutna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar