torsdag 4 april 2013

Onödigt feg

Början och slutet på dagens pt-timme funkade bra men mitten är jag inte så stolt över...

Först ryckträning. Stel och klumpig i dag. För långsam i starten gång på gång. Men satte 37,5 utan problem vilket är mitt pers. Tekniken behöver bli bättre för att komma upp i vikt.

Några C&J och sen endast frivändningar. Djupa. Fastnade vid 55, vågar inte ens göra riktiga försök. Jag vet inte vad det är som händer eller varför. När David berättar hur högt uppe stången var blir jag förvånad. Mitt huvud fylls av hur jag ska få upp stången i stället för att snabbt gå ner under den. Onödigt. Men ett gäng på 45 utan problem. Även 50 helt godkänt. Tror jag tog en på 52,5 också. Så mycket har jag förstått att min styrka har passerat min hjärnas uppfattning om min förmåga för länge sen. Jag kan mer än jag tror men kommer inte att nå mitt bästa om jag inte tror och vågar.

Avslutningsvis 15/12/9 av OHS 25 kg/burpees
Tid 6:29 tror jag. Delade upp OHS först 10/5, sen 8/4 sen 9. Nöjd.

Min dumma.högeraxel ilar. Från baksidan/skuldran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar