lördag 2 februari 2013

Lördagspass

Extremt aktiv dag i dag i dag! Började med att få punktering på bilen. Har tjänstebil så det kunde varit jobbigare men det tog lite tid och meck att fixa med ändå. Därefter har jag, förutom träning, bland annat gjort boeuf bourguignon på drygt 2 kilo kött till i morgon. Nu har jag precis satt mig för första gången sen frukost. Fick just lite vin av mig själv :-)

Träning:

A.OHS 30kgx3 OTM i 10min

För en dryg vecka sen hade jag två per minut på samma vikt och tyckte att det så läskigt att jag struntade i klockan. Men det var stor skillnad i dag, ingen tvekan och alla utan problem. Schyrre! Det finns hopp!

B.5 varv av:
  • 5 thrusters 30kg
  • 5/5 utfallssteg bakåt
  • 10 svingar 20kg
  • vila 2min

Perfekt cirkel för mig nu. Lite flåsigt, skönt - flåsar alldeles för lite nuförtiden.....men jobbigast var utfallsstegen!

C.3 varv av:
  • 10 långsamma situps händer mot tinning
  • 1min plankan
  • vila 45 sekunder
Som vanligt gör det ONT att träna magen :-)

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar