måndag 11 februari 2013

"Hemma" igen

Äntligen träning på Sats Liljeholmen igen, där tränar jag mest och bäst när jag tränar själv. Sen jag var där sist i början av januari har de skaffat sig två plattformer = framsteg!

A.Varannan minut i 10min: 3 perfekta frontsquat 30kg(var hård mot dig själv) samt 15 sekunder PU-hold i toppen(handflator framåt, tummar inåt)
Nöjd med fs. Lär om, lär rätt. 30 kg känns tungt men så är det. PU-hold på detta vis är supersvårt, klarar inte 15 sekunder varje varv, efter en stund börjar det sticka som tusen nålar i underarmar/handleder och sen försvinner all kraft. Kan det vara därför jag ska träna detta tro?

B.Marklyft 70kgx3 75kgx3 80kgx1 85kgx1 90kgx1 80kgx3
Känner i greppet att jag inte tränat ordentligt på sistone, det ömmar!

C.12-9-6-3 reps av:
Armhävningar/Fronrackade utfallssteg 25kg(reps per ben ovanstående)
Tid 5:55. Det är armhävningarna som sackar ner, måste pausa för att orka. Utfallssteg jobbiga men måste inte pausa.

Ja, god natt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar