söndag 24 februari 2013

Godkänd = inga ursäkter!

Woohoo! Nu är båda mina ögon godkända för vilken träning som helst :-) fick besked i onsdags men sen gick jag in i ett sånt jobbträsk så jag har inte hunnit träna förrän i dag. Antiklimax.

Ok. Möttes upp med Jenny på Sats Odenplan. Hon hade bara löpning på schemat men det är kul att ses och träna samtidigt om inte annat.

Dagens träning:

A.5 set av 3 ryck (2 sek paus i botten) och 1 OHS (5 sek paus i botten)
Vila 90 sek mellan varje set

Kändes ganska bra men sannolikt tjongade jag ut stången m höften flera gånger...

B1. Sittande hantelpress 12 kg x 5, 5, 5+
B2. Hängande PU-hold pronerat grepp 10 s, 10 s, 10 +

Hantelpress sista varvet 9
PU-hold sisådär, fanns bara sneda handtag så jag hängde längre

C. Rodd 8 x 1 min under 2:00 min, 1 min vila

Ja, oväntat nog hade jag fått ett roddpass jag klarade av - skönt att jobba igång sig lite.

Ser fram emot att känna mig stark igen. Bara att träna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar