söndag 10 februari 2013

Tillbaka på Sats

I dag träning på Sats för första gången på en dryg månad, kul! Det börjar lukta riktig träning snart :-) mindre än två veckor innan jag räknar med klartecken från läkaren. Roligt nr 2 var att jag tränade tillsammans med Jenny för första gången på länge. Hon fick såklart skala upp passet så det blev rätt.

A.OTM i 10min 2 perfekta snatch 25kg
Jahapp. Ganska perfekta tycker jag nog. Möjligtvis en icke godkänd.

B.9-7-5 reps på tid av:
  • TTB
  • OHS 30kg
Fusk-toes-to-bar nästan allihop, fick inte till tekniken. Kan det ha varit lyftarskorna? Eller bara jag. Men fick upp ju fötterna över stången många gånger ändå. OHS tappade jag första och andra varvet en gång när jag skulle försöka ta alla i rad utan att koncentrera mig tillräckligt. Men jag har, trots detta, gott hopp om mina OHS för 2013. Tog tid men har totalt glömt vad klockan stannade på. Säkert mycket.

C1.Liggande rodd 3x10
C2.enbensplanka 30 sekunder per ben 30 sekunder vila mellan varje benx3
C3.15 långsamma situps
Glömde situpsen första varvet så jag fick köra två omgångar sista varvet med liiite vila emellan. Liggande rodd fick jag pausa lite varv två och tre....

Det är som om förbränningen i kroppen helt stannat av nu. Behöver kunna springa och hoppa och greja, längtar tydligen så mycket efter det att jag cyklade hela natten. I drömmen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar