torsdag 31 januari 2013

Ser iaf proffsig ut

Så extremt tight om tid och så extremt tight om plats. Ursäkterna hopar sig inför att dokumentera dagens träning. Det var på jobbet, sen eftermiddag. Detta gjordes;

  • A1.OHS 37,5 35kgx3x3
  • A2.Max tid hängande med stången mot bröstet i toppen av PUx3
  • vila 2min mellan A1 och A2 och vice versa
Det gick inte så bra med OHS, tappade ett par gånger på uppvärmningen och gick emot instruktionen och tog 35 kg i stället. Tror att jag i tappet stukade till högertummen, har haft känningar där förut. Men om man håller stången rätt och har spänning i axlar och armar så går det bra. Det är faktiskt kul att köra OHS igen!
Hängande i toppen av PU ja. Inte mer än 30 sek per gång...

B.5 varv på tid av:
  • 2 clean 40kg
  • 2 PC
  • 8 Dl
  • 6 armhävningar
 Dagens riktiga lågvattenmärke. Små vikter så jag lade vikter på sidorna att toucha mot. Gick sådär. Vikterna dessutom extremt hala i greppet så de halkade runt och gled ut och jag fick ta mycket tid för att korrigera. Ja, va fan. Pinotid typ 10 minuter säkert. Glömde nämligen att stänga av klockan. Var det en medveten ickehandling kankee för att inte behöva berätta?

C.Enbenshöftlyft 8 /8x3
Det i dagens pass som gick enligt plan.

Glädjer mig dock över att en kollega tyckte att jag såg mycket proffsig ut :-) jag fokuserar på det en stund i stället.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar