söndag 27 januari 2013

Hjärnsläpp

I dag Saga Motion lilla minigym. Det finns iaf en stång och det var i princip tomt så det funkade bra där i dag. Förutom att jag fick hjärnsläpp, se mer under C nedan.

A1.OHS 35kgx3x3
En kille kom fram till mig och sa "du tar det lugnt med ditt magnesium va?". Jag frågade vad han menade och det handlade tydligen om att han inte ville att man skulle sprida det i hela gymmet. Du kan nog vara lugn sa jag. Gick bra med OHS, allihop.
A2.Liggande rodd(Skulderblad ihop= 3x10
Orkar inte ända upp de sista tio. De sista 2-3 blir inte hela.

B.Marklyft 65kgx3 70kgx3 75kgx3

Inte så tungt. Eftersom jag inte får lyfta så tungt. Bra träning.

C.30-20-10 reps på tid av:
6-point burpee utan upphopp
20kg höga svingar.
Det är här jag inser att jag fick hjärnsläpp. J-vla idiot. Får till och med en film men missar att göra armhävningarna och kör bara burpeehopp ut och tillbaka. OCH missar klockan??? Jag måste kompensera med att göra ett gäng armhävningar i kväll eftersom jag kommer på detta nu när jag redan har duschat...

D.3 varv av:
10 långsamma situps händer mot tinning
1min plankan
vila 1min
Ajaj vad ont det gör i magmusklerna att träna magen.

Är fortfarande så glad att ha fått börja träna ändå. Borde gå vidare från det och ställa lite mer krav kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar