söndag 6 januari 2013

I´ll be back!

Jahapp, i dag har jag tränat för sista gången på minst t v å hela veckor. Det är förmodligen lika löjligt som det låter att jag stör mig så över detta - det är ju inte direkt en evighet det gäller.

Så, hur gick det då?

A.OHS 25kgx3 30kgx3 35kgx3 37,5kgx3

Kändes tokbra intitialt, stabilt och till och med enkelt. Fram till 37,5 där jag lyckades först vid tredje försöket. De första två klarade jag en per gång innan jag tippade stången framåt i botten. Men det gick bra till slut.

B.5 varv på tid av:
  • 5 powerclean 30kg
  • 10 fronsquat
  • 5 pushpress
  • 5 TTB
  • 5 liggande rodd
  • vila 90sek

Behöll lyftarskorna på så det här gick riktigt smidigt. Toes to bar funkar inte riktigt på Liljeholmen iom att stången är så nära väggen. I alla fall inte för mig som behöver ta så mycket sats. Men det blev hyfsat iaf. Toktrött i handleder/underarmar. Men jag minns inte tiden! Tror att jag hade i princip samma tid alla varv...kan det ha varit 2,5 minut? Slarvigt...

C.20kg plankan 45 s arbete 45 s vila x3

Jobbigast i dag. Skakade i hela kroppen den sista vändan. Det kommer att kännas i magen i morgon.

Yeah!

På tisdag söver jag ner mig så att de kan fixa till min högra näthinna. I´ll be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar