fredag 2 mars 2012

Bra träningstorsdag!

Träning på Sats Marievik, pass nr 3 med lite tillägg (D nedan), jmf 23 februari:

A.1 Snatch balance+ 3 OHSx3 30kg
Jamen, detta gick ju helt ok i dag.
B. Hangsnatch 2x3 30kg
Fick göra om ett par stycken men var modigare än vanligt och det blev iaf totalt sex godkända.

C1.Knäböjshopp 5x3 30kg
C2.Stå på händer 20sekunderx3
Och dag kunde jag stå på händer, funkade bra vid andra försöket att kicka upp varje varv.

D1. Negativa pullups = hoppa upp och gå ner sakta med 3 sek paus vid haka, näsa och panna 3x3
Vila 2min
D2. 3 dipsx3 Så många som möjligt varje set utan assistans.
Kände mig riktigt stark i dag! Och fixade tre djupa dips varv ett (=rekord!), två varv två, sista varvet en.

E.Tabatalöpning 12 graders lutning
Så svårt jag har för detta, att pressa mig på löpbandet. Men även här kändes det ovanligt bra.

Bästa träningen på länge i egen regi tror jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar