lördag 10 december 2011

Snart tillbaka

Eftersom jag blev sämre i veckan har jag nu vilat i tre dagar (!!!). I dag ännu inte läge för flås men jag står inte ut med att vila längre. Så jag tog pass nr 3 i minskad skala, förra gången 24 november:

A 3 OHS 35kg x 3 vila 2min

Varv två började i obalans och jag tappade fram stången första repetitionen...vände mig från spegeln och började om, det gick bättre. Denna del var svårast i dag.

B1.Backsquat 50 kgx3, 55 kgx3, 40 kgx20
B2. 5 Press 30 kg x 3 ("Sista gör du max antal reps, klarar du 8 st så höjer du vikten med 2,5kg till nästa pass")

Ganska nöjd med den här delen. Ökning av vikten på back squats för andra gången i rad, inga större problem alls. Pressarna bättre än någonsin, jag trodde nog att jag skulle få till åtta på varv tre men sen började jag tänka på det för mycket tror jag och fick bara till sex.

Avslutade med 30 stötar på 30 kg. En kort break efter 20. Den kan ha varit onödig.
 
I morgon är jag tillbaka på riktigt tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar