torsdag 2 mars 2017

54 PC

I dag låg och i dålig form. Så besviken på min armbåge, i tisdags kändes den bättre än på länge och sen svingade jag tungt och i går blev den sämre igen. Vi säger att det var en tillfällig dip.

Passet i dag:
A.) Power clean + hang power clean EMOM for 15 minutes
  • 0-3 min 2+2 reps   
  • Increase weight
  • 3-6 min 2+2 reps 
  • Increase weight
  • 6-9 min 2+2 reps
  • Increase weight
  • 9-12 min 2+2 reps
  • Increase weight 
  • 12-15 min 1+1 reps

Det här passet var exakt samma som förra veckans onsdagspass. Jag körde inga häng utan alla från golvet och från 32,5 till 52,5 med 5 kg ökning per ökning. Mycket nöjd fram till sista vikten, jag var så trött i ländryggen och fick ingen bra power. Men, iaf, det jag tänkte på i dag var: vikt på framfoten, dra klart, stången mot höften i stället för tvärtom. Ungefär så. OTM-pass är roliga.
B.) AMRAP 10min: 
  • 40 Double unders 
  • 20 Wall balls 9/6
  • 5 Muscle-ups

Den här delen skippade jag helt, kände mig bara irriterad och åkte hem. Men har ju cyklat 2,5 mil också i dag så det var kanske ok.
//Surbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar