söndag 5 mars 2017

Blandat

Hinner inte med så mkt träning som jag tänker just nu, har fullt upp med annat - men det kanske var bra att vila armbågen ett par dagar.

I dag halvkörde jag gruppträning på F4L, det var bara lyft = först skulle man komma upp i en tung power snatch följt av 3x2 på 80% sen samma med power clean & jerk. Gjorde försiktiga treor OTM på rycken, bara 25 kg men gick inte på vikt. Mina PC var usla, fick inte styr på höften och reste mig för tidigt i stället, fick instruktion om att köra utan kontakt alls på vägen upp (känner man ju igen...) och fick väl några godkända men ser fram emot David-träning i morgon för att få återstyr på detta. Med andra ord ingen större vikt här heller, gick upp till 52,5 men tekniken var så dålig så jag backade igen.

Det positiva i dag var att jag avslutade med E4M 25-20-15 frontsquats utan utlåsning på 32,5 kg utan problem. Vikthöjning. Nästa gång ökar jag repsen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar