måndag 6 mars 2017

Tillbakaplockad

Äntligen kom coachen tillbaka från semestern...och kunde hjälpa mig att plocka tillbaka mina power cleans. Det var PC för hela slanten i dag plus några jerks i slutet.

Det är några grejer jag typ aldrig fattar utan att någon säger det till mig minst en halvtimme: ta i från framfoten, dra uppåt/bakåt. Till exempel. Jag behöver lära mig att ta i om jag ska kunna lyfta tyngre i stället för att försöka hoppa upp vikten och hålla tummarna för att det ska lösa sig av sig själv.

Till slut hittade jag tillbaka. Så i morgon blir det en massa PC på gruppträningen. Ta i från framfoten. Stå kvar!! Dra stången på plats. Så.

Kall men fin cykling i dag. I morgon nederbörd, då får det va. Lite kräsen kan man ändå vara när det finns alternativet "körabilenfrångaragetillgarage" finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar