fredag 17 mars 2017

Somewhat of a milstolpe

I dag skulle jag köra FS igen, förra veckan 28/20/18 på 32,5 så på vägen dit höll jag på att dividera och tänkte att då är det 28/23/18 i dag för att höja nästa vecka. Sådär håller jag på och förhandlar med mig själv. Det hjälper av någon anledning att intala mig att jag kan ta det lite lugnare än jag borde. Det är väl ok så länge jag inte gör det i verkligheten :-)

E4M frontsquats utan utlåsning 25/20/15 på 35 kg. YEAH! Inte för att jag utvecklas särskilt fort MEN när jag började med dessa i höstas var det nästan omöjligt på 25 kg. 10 kg ökning på denna övning känns mycket bra. Tåhävningar mellan varje varv.

Avslutade med 5 varv av 2xPP och 3xsplit jerk på 35/37,5/40/40/40 kg. Varannan minut. Fokus på att sträcka armarna uppåt, särskilt den vänstra.

Därefter har jag hunnit packa ur ytterligare 5-6 flyttlådor. Men det är knappt att det syns att det minskar. Det får ändå räcka för i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar