torsdag 9 februari 2017

Egenträning

Lite eget, pass sen i november när jag hade större armbågssvängen:

B.E4M i 12min Front squat, utan utlåsning: 25X30KG 20X30KG 15X30KG
tåhävningar mellan varje set.
Det var nästan så att det första varvet var lättast, sen blev det svårare och svårare. Och de sista repsen per varv blev lite fulare och fulare. Men som vanligt glad när de är gjorda :-) och hatälskar verkligen denna övning.

C.E2M i 10min
4 PP 5 sekunder skulderblad max höjda men samtidigt ihop i toppen av varje PP, 5 sekunder ned med bara armarna, ej böja benen 35kg
5 hopp, nudda ett räcke eller en ring som är 30 cm högre än vad du når om du sträcker dig maximalt.
Hmm...som vanligt har jag svårt att helt ta till mig instruktioner = jag gjorde 5 PP per varv...men det gick ganska ok. Den fjärde varje varv hade jag en tendens att köra efterpress med min knepiga vänsterarm men skärpte till mig till den femte.

D.E3M i 12min
30 sekunder hollow
30 sekunder stå på ett ben, på insidan av foten, Max sträckt knä och spänd rumpa. Båda sidor.
Gick ganska bra det här.

Nu har jag haft en nysattack i ca en halvtimme. Inte bli förkyld. Inte bli förkyld. Inte bli förkyld. I morgon cykla till jobbet, nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar