fredag 15 januari 2016

Fredag F4L

Lite bakåt i förkylningen men ser det som tillfälligt, hes och rosslig i dag på träningen så min beordrade skalning var nog rätt lämplig inte bara för knät:

A.) Squat Clean: 3-3-2-2-2 reps
(försök att öka vikten för varje set, om du känner dig sliten eller vill jobba på tekniken använd då en lättare vikt) 
Frågade David i måndags om jag skulle satsa på 58 kg men fick tydliga instruktioner om att bara gå på teknik. Såklart. Körde 3x40, 3x45, 2x50, 2x55, 2x55. Kändes bra i dag! Niklas sa att jag hade en bra stångbana, nära kroppen och inget tjong :-)
B.) 3 varv av: 
  • 14 front squats 35kg 
  • 25 sit-ups 
  • 30 utfall 16kg

Här var skalningen från David att köra goblet squats på 16 kg i stället för front squatsen så det blev ju en lättare resa för mig än för de andra. Tid 8:30. 
Nu lite hes och så men i övrigt helt ok tror jag. Sova som f-n i natt, vila i morgon och på´t igen på söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar