onsdag 17 juni 2015

Lugnt

I dag var det ett lugnt pass utan wod på f4l. Lite skönt.

A. Öva på Handstående 10 min
Nja. Har glömt bort att jag skulle öva på detta, det var ju flera veckor sedan. Lyckat försök typ var fjärde gång. Mot vägg. Inte nöjd - kommer aldrig att få bort katastroftankarna om jag inte kör detta kontinuerligt.

B. Push press 3 x 5 reps @ 10×0 ca 60% av 1RM
Jag som är så lojal mot vad som står körde ju 60% först = 32,5 kg. Löjligt lätt. Slutade på 40 i stället, mycket bättre.

C. Turkish Get up 10min Ca 2 reps i minuten, varannan arm med valfri vikt. Fokusera på tydliga positioner i lugnt tempo.
Länge sen detta, hade mycket dålig teknik inledningsvis men blev bättre. Körde några varv på 8 kg och några på 12.

Sen cyklade jag hem i regnet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar