söndag 25 maj 2014

Varmast!

Ojojoj, nedervåningen på Sats Marievik var som en bastu. Det som är bra med det är att kroppen blir uppvärmd snabbare. Det som är sämre än att det går åt massor med magnesium. Körde pulverträning vid halv elva, samma pass som förra onsdagen:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg.

B.AMRAP 20min av:
  • 1 PC+ 1 clean+2 FS+ 1 Jerk 40kg, öka 2,5kg per varv .
  • 3 superstrikta armhävningar
Överraskar mig själv med att klara nästan hela 57,5-varvet! Det vara bara jerken som hade 5 cm mer att önska....men jag är riktigt nöjd. Och lite förvånad.

C.
  • Jämna minuter i 10 min: Häng i hollow i räcke (påbörjad strikt TTB) 20 sekunder
  • Ojämna minuter i 10 min: 10 frontrackade utfallssteg+5 pushpress 30kg

hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar