onsdag 28 maj 2014

Tisdag

Tight med tid i går = kortare pass och ingen rapport. Här kommer den, nästan samma pass som förra söndagen:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg

B.E2M i 10 min
3 PU, hoppa upp, sänk nedtill över huvudet, dra upp igen genom att dra bak armbågar.
9 stående hantelpress 10 kg
5 explosiva backsquats 55 kg

Kul detta! Pullups blev nästan en vanlig för att komma upp, sen tre halvingar. Ökade antal i pressen och vikt på backsquats. Börjar gilla att ta i med benen faktiskt. 

Men. Jag hade glömt magnesium. Ganska rätt pass för att göra det iofs, behövs ju nästan inte alls för ovan. Men detta plus att det var tjockt med folk överallt och väldigt tight med tid och ingen lust alls till nedan gjorde att jag skippade hela den sista delen....sorry. Blev kort träning men ändå lite träning.

C. AMRAP 20min:
klättra upp 2ggr, nudda näsan mot väggen
10 svingar 20kg
10m bearcrawl
5 ringrodd, ihop med skulderblad
 
Jag tog fyra enminutare på löpbandet för att känna på höften. Kändes inte alls. Inte nu heller. Ska testa spår i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar