tisdag 20 maj 2014

Avancerar lite litegrann

Snabb träning Infracity, samma pass som förra söndagen:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg.

B. I 15min:
  • Minut 1: 3 Explosiva fronsquats 42,5 kg
  • Minut 2: 3 explosiva backsquats 42,5 kg
  • Minut 3: 1 PU
Allt gick bra igen fast det blev bara 1 pullup per varv till skillnad från sist - det är för tjocka stänger för att jag ska klara fler tydligen. Men de jag gjorde var såklart klockrena ;-)

C. AMRAP 10 min av:
  • 10 burpees
  • 30 DU´s
Totalt 7 varv och 5 burpees. Förvånad som vanligt över förbättringar - tre fler burpees än senast. Det kändes som att det gick asdåligt detta i dag, funkar inte bra att köra på Eleikogolv, hopprepet fastnar och knäskålarna blir brända. Men det gick ju lite bättre. Nöjd över att jag slutat att tro att jag måste pausa på burpeesarna i en så kort amrap. Det är rephoppandet som sinkar mest här.

Snart slut på Infracity-besöken, flyttar (äntligen) till nytt kontor i Frösunda i mitten av juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar