tisdag 6 maj 2014

För mycket folk!!!

Nytt pass, bara testat till hälften förra veckan:

A. E2M i 10 min 5 OHS+5 hängande ryckdrag+5 hängande styrkeryck utan att flytta fötter 20kg

B.E2M i 10 min
3 PU, hoppa upp, sänk nedtill över huvudet, dra upp igen genom att dra bak armbågar.
7 stående hantelpress 10kg
5 explosiva backsquats 50kg

Gick mycket bra detta i dag.

C. AMRAP 20min:
klättra upp 2ggr, nudda näsan mot väggen
10 svingar 20kg
10m bearcrawl
5 ringrodd, ihop med skulderblad

Massor av utrymme till att börja med, höll till på övervåningen på Sats Liljeholmen. Men efter halva tiden började det rassla till med folk som skulle in på pass plus ett gäng som tog över TRX-en som jag använde till ringrodd. Det blev sex hela varv sen två utan ringroddar. Sen la jag av fast det var en dryg minut kvar. Förutom trängseln var väggklättringarna läskiga i dag och tog onödig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar