lördag 11 januari 2014

Kan ngn väcka mig?

Vet inte om det är mörkret här hemma men i dag var det nästan omöjligt att komma upp. Vaknade nio-halv tio men lyckades inte ta mig ur sängen före elva. Fullständigt energidränage!

Tack och lov blev jag ändå övertalad att gå till gymet på sena eftermiddagen. Sats Södra Station för att köra samma pass som 5 december:

A1. Jämna minuter i tio minuter
1 push press, 1 push jerk, 1 jerk 47,5 kg
Höj 2,5 kg nästa gång varje gång det går bra.
A2. Ojämna minuter i tio minuter
Dra dig då högt du kan i en pullup.

Jag glömde klockan så möjligtvis blev väntetiden lite för lång. Det gick ok - eftersom det var en månad sen körde jag på samma vikt i dag. Kände mig lite orutinerad men fick upp alla utan problem. Jag vet inte om jag räknar någon pullup, kanske den första fast jag är osäker på om jag hjälpte till lite även där. Har tappat lite under semestern men men...

B. Amrap 20 min
Stå i hollow 15 sekunder på händer med ansiktet in mot väggen. Händerna får inte vara mer än 20 cm från väggen som mest.
20 sek hollow på golv.
10 stående KB-pressar tvåarms 8 kg x 2
300 m rodd under 1:55 ave

Utan klocka bestämde jag mig för att köra sex varv, höll tempot hela vägen och känner mig lite piggare och rätt nöjd nu inför kvällens balkonggrillning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar