tisdag 2 oktober 2012

Dagens träning

Sen träning efter jobbresa till Malmö. Min försämrade träningsrutin har bidragit till träningsvärk i axlarna, rumpan och ryggen sen i söndags. Alltid något. Dagens pass senast testat 24 september;

A. 1 PC+2 jerks vila 2min mellan varje 50kg och uppåt.
Fick nästan till en svimning igen, hörde den välbekanta bisvärmen i huvudet...kände mig ostabil. Tvingade mig till en vändning på 55 men utan jerks i dag.

(B. OTM i 10min 5 explosiva backsquat 50 kg)
Inte helt ok i höftböjaren men i dag kunde jag göra ett teknikpass på 40 kg. Glad för det lilla.

C. 3x3 pullups: De första två per varv med hopp upp, gå ner till 90 grader och dra mig upp. Den tredje med upphopp och 5 sek paus vid haka, näsa och panna i stället.

D. AMRAP 8 min

5 armhävningar
7 burpees utan armhävning
9 svingar 16kg

Resultat: 7 varv och 2 armhävningar. Ger mig godkänt på del D av dagens pass.

Försöker stå ut med att träningen får stå tillbaka under denna intensiva jobbperiod. Det är svårt att träna på halvfart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar