söndag 21 oktober 2012

Sats Hornstull

Testade Sats Hornstull, mindre damm än Liljeholmen och helt ok. Halvkass träning i övrigt, sämre än senast jag körde detta pass,  10 oktober:

A.Varannan minut 2 jerks, höj vikten2,5kg varannan minut, börja på 45kg.
Missade redan på 55 kg!?! Inget go i mig. Satte sen 57,5 iaf. Inte mer.

B.Frontsquat 3 sek paus i botten 42,5kgx3x5 Hoppa 3 vertikalhopp efter varje set. Höj 2,5kg per gång.
Ok.

C1.Hollow hold i räcke AMSAPx3 vila 10 s innan C2.
C2.Dynamisk sidoplanka 8/8x3 vila 10s innan C3.
C3.Ebenshöftlyft 10/10x3 Vila 1min innan C1.


D. 3 varv, med 3 minuters vila mellan varje, av:

AMRAP 3min av:

  • 5 C&J 35kg
  • 5 laterala burpees
Sista varvet blev det bara 2 varv och 5 C&J, alltså fyra burpees sämre än senast. Ändå känner jag mig  mycket mer slut i kroppen i dag än då. Som att jag tränat som en dåre. Märkligt.

1 kommentar:

  1. På lördag du blir det allt annat än halvkasst. Vad som däremot är halvkasst är ju att David bangar kvällen, buuu!

    SvaraRadera