tisdag 3 juli 2012

Olika typer av fokus

I dag återbesök för hornhinneinflammationen  - den var inte läkt ännu så det här med linser kan jag tydligen glömma ett tag. Fick också pupillförstorande droppar som gjorde att jag såg dåligt och inte kunde fokusera blicken på till exempel datorskärmar. Plus att jag blev snurrig men det gick över till kvällens pass så det kunde jag fokusera på - och resultatet kan i stort jämföras med förra söndagen;

A. OTM (på minuten) i 10 minuter 3 djupa clean 40 kg.
Gillar dessa tiominutersupplägg. Jobbiga och roliga.

B. Hollow hold i räcke AMSAPx3 vila 1min
Lättare än sist. Tror att det blev ca 35 sekunder per varv.

C.3min AMRAPx3

  • 4 hantelpress 10kgx2
  • 6 marklyft 60kg
  • 8 Boxhopp 60cm nedkliv
Vila 3min

Resultat: 3 varv minus 7 boxhopp/3 varv/3 varv. Dumt nog var 12-kiloshantlarna upptagna, jag skulle ha ökat här. Men jag fick till totalt sex boxhopp fler än senaste gången :-)

Värst i dag: de hittade grå starr i mitt öga (!) så jag måste operera in en ny lins i höst.
Bäst i dag: operationen kommer att leda till att jag sen får mycket bättre syn.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar