torsdag 31 maj 2012

Torsdag

Lite senare träning efter en resa till Göteborg. Samma pass som förra torsdagen;

A.OTM 10 min: Powersnatch 35 kg x 1

Behöll samma vikt som senast. Lite sämre teknik i dag. Missade den fjärde först och fick göra om, sen gick det.

B1.2 OHS+8 backsquat 35kgx3 3 sek paus i botten av varje BS. Vila 1min innan B2.
B2. PU-hold 5s hakhöjd+5s munhöjd+5s pannhöjd

Känner mig inte stark i benen. Är det så eller är backsquats med paus på 35 kg verkligen så tungt? Pullup-hold, svårt att känna att det går framåt.

C.3x5 min AMRAP:

  • 4 armhävningar
  • 8 utfallssteg 12kgx2
  • 6 burpees
  • 16 DU
  • 8 Boxhopp 60cm nedkliv
Vila 3min mellan varje varv

Resultat:
  • 2 varv + 4 armhävningar + 8 utfallssteg+6 burpees
  • 2 varv + 4 armhävningar + 8 utfallssteg +  6 burpees + 3 DU´s
  • 2 varv + 4 armhävningar + 8 utfallssteg + 6 burpees + 16 DU´s
Ja, här gick det ju bättre! Jag gillar den här cirkeln :-)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar