fredag 19 maj 2017

Onsdag-torsdag

I onsdags dög inte gruppträningen (för mycket skalning och grejer) så jag fick ett eget pass att köra. Men jag körde inte flåsdelen, var för sent och för stressad och för omotiverad....förlåt David (men jag tog igen det i går ju).

Onsdag

5x5 av frontsquats med 3 sek paus i botten. 40-45 kg. 45 kg de sista tre varven, skulle ha börjat där från början kanske men är som vanligt lite feg med vad jag tror att jag klarar av. Det gick iaf väldigt bra tycker jag. Mellan dessa hängde jag i räcke 30 sek.

Sen bara hollow 30 sek varvat med rehabträning för vänster armbåge.

Det var liksom det jag orkade med.

Torsdag

Först, komma upp i en tung tvåa i marklyft. Jag tog mig upp till 95 kg och bestämde mig för att stanna där.

Sen, flås så det räcker, 3 varv av:

800 m löpning
30 marklyft 50 kg
30 tuckups (skalning, det var eg toes to bar)
30 burpees

Det här hör till de passen jag är typ sämst på, får ångest redan innan och vill bara fly. Jag känner mig bara tung och långsam när jag springer, bla bla bla. Men faktiskt var det inte så när jag väl körde igång - matade på tills time cap 30 min och hade f-n helst avslutat, ville inte alls bryta. Jag hann inte med de sista 30 burpeesarna men det var typ ingen som hann klart. Eller kanske en person, vet inte så noga. Jag är iaf nöjd, det var nästan kul ju.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar