onsdag 10 maj 2017

AMRAP-onsdag

Fortsatt dålig cykelvecka, det blir kanske bara fredag men det är iaf för kallt för maj så det kunde vara värre. Dagens pass:

A: Barbell complex
– Teknikttäna detta komplex: 6 deadlift + 4 hang power clean + 2 pushjerk
– Jobba upp så tungt och tekniskt du kan av komplexet
Fast jag skulle skippa marklyften här. Fokade på teknikträning i hpc och pj och gick inte över 45 kg.
B: Amrap 20min
10 Plate ground to over head 20/15kg
8 Burpee to plate
6 deadlifts 60/43
4 hang power clean
2 push jerks
Skalade en grej - gtoh-vikten till 10 kg för att spara armbågen men rx--vikt i övrigt. Det gjorde det ju lättare så klart men 20 minuter är lång tid och jag är inte så vass på att köra på. Hann iaf med 7 varv, 10 gtoh och 3 burpees. Matade på i princip utan paus men inte superfort. Blev svettig. Min AppleWatch sa att jag uppnådde dagens aktivitetsmål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar