lördag 20 maj 2017

Lördag

Lördagsgrupp på ett näst intill tomt gym, vi var fyra stycken som körde detta:


  • 1x max i ryck på 20 min

Jag fokade såklart på teknik i power snatch. Gick hyfsat. Fick iaf beröm för stångbanan (fast det är oklart om David sagt detsamma :-)). Tog mig upp till ett par avslutande tvåor på 35 kg.


  • En halvtung trea i knäböj på 10-15 min

Min halvtunga trea blev på 60 kg sen bestämde jag att jag var nöjd.

Fem varv av:

  • 5 hang power cleans 50 kg (som jag skalade till 45)
  • 10 burpees

Mycket jobbigt, tyckte att mina skalade vändningar var svåra. Tid 7:30.

I morgon åker jag bort till på onsdag då jag kommer hem sent och sen är det bokat hela torsdagen MEN det finns både gym på hotellet och varmt väder att springa i så jag tar med mig löparskorna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar