söndag 2 april 2017

Veckans träning

Sämsta dokumentationen ever:

Onsdag: Skulle ha kört ryck på gruppasset men kom för sent så jag körde frontsquats i stället 25-20-15 E4M på 35 kg. Dålig form, mkt stress och klarade knappt av det. Blir ökning till helgen i stället.

Sen körde jag iaf C-delen på passet fast själv:

C.) 5 Rounds for time 
  • 10 Toes to bar (ringrodd)
  • 15 DB snatch 45/35lbs (pp 12 kg)
  • 30 Double unders

Segt men funkade.
Fredag:
A.) Back squats: Work up to a heavy set of 3, then do 3×3 @ 90% of the Heavy 3.
Fick inte köra back squats pga ryggen så jag körde frontsquats. Maxtrean på 60 kg, sen treor. På 55.
B.) Barbell split squats: 3×6/6
C.) 5 sets 
  • 6 Shoulder press  
  • 8 Strikt pull-ups (ring rodd)
  • 15 band pull apparts

PP skulle köras utan att landa stången på axlarna alls. Jag körde lätt på 25 kg.
Söndag:
Ågestaspåret, premiär för året för lite löpning. Den gamla vanliga 2 min löpning, 1 min gång. Var asjobbigt i dag :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar