torsdag 20 april 2017

Svettpass

Tung och seg innan och under passet - förmodligen för att jag 1: åt en stor bit jordgubbstårta ett par timmar innan och 2: var tvungen att åka bil och satt i bilkö en timme på vägen hem.

Detta hände:

Amrap 10min:
10 hang power snatch 35/25
10 box jump 60/50
Jag körde power snatch från golv, fem per varv. Och gick upp och ner på lådan, har knäkänningar så det kändes smartast. Tappade räkningen på varv men tog det lugnt i rycken.
– vila 2min
Amrap 10min
15 Bumper plate thrusters 20/15
15 burpee to plate
Dagens jobbigaste. Körde 10 kg för att spara armbågen. Tunga burpees. Antal varv? Ingen aning.
– Vila 2min
Amrap 10min
20 KB alt. one arm swing 24/16
20 tuck ups
De sista 10 var den del som kändes schysst i dag. Gjorde vanliga fulla svingar i stället för halva enarms. Och fem varv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar