måndag 10 april 2017

C&J! C&J!! C&J!!!

Tänk att det är så kul att frivända ibland! I dag kände jag mig så stark och det var så lätt och självklart - tog inte alls en massa vändningar innan det satt.

Kombination av PC/PP/Clean/Jerk upp till 55 (tror jag?) där jag missade push pressen. Men det andra satt bra. Sen C&J 58 "lätt" men efter det blev det stopp och jag missade ett par gånger på 61 så då fick jag gå ner till 55 kg. David sa att man måste kunna koncentrera sig när man närmar sig max och börjar teknikmissa i stället för att tappa fokus och slarva bort. Ungefär så.

Men sen gjorde jag några varv av PC, Clean och Jerk på 55 kg - det gick tamejfan som en dans!

Eftersom min rygg bara bråkar på så avslutade vi med en hollow-variant som jag nu ska köra varje dag så ska det väl bli bukt med den också.

YEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar