onsdag 19 april 2017

Måndag + onsdag

I måndags var jag fortfarande sliten efter festen så det blev en rätt lugn pt-timme. Vi tränade på ryck och det gick sisådär. Som tur var avslutade jag med fina cleans. Och frontsquats.

I dag var det en fantastisk cykeldator och en helt ok gruppträning:

A: Emom 10min (warm up)
odd min: DU – samla DU i lugnt tempo under minuten
even min: 30-40sec hollow hold
Det gick löjligt bra med hopprepet, kom upp i 50 flera gånger och slutade för att jag blev trött, inte för att jag hoppade fel. Nöjd.
B: Strict Pullup – 15min TC
5x 2-10 @ 40X1 – (scale: Negativa, banded neg, ring row neg)
– Gör 40sek pancake stretch mellan seten
Körde bara två negativa pullups per varv,  lite försiktigt. Pannkaksstretch är en övning som jag skulle vilja göra i ett mörkt rum eftersom jag är så uselt stel. Men jag gjordet i alla fall.
C: Bulgarian Rows
5x 5-10
(scale: regular Ring row)
Tog lite tid att hitta rätt men funkade.
D: 3 rounds – 12min TC
400m run
20 T2B – (scale: kipping leg/knee raises, tuck ups)
Gick hyfsat bra att springa. Körde tuckups. Typ 8:20 eller nåt.
Hej då



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar