lördag 22 april 2017

Lördag

Skönt när man känner sig sopig och fattar varför. Har känt infektion och förkylning i ett par dagar och det var såklart därför jag var mer än lovligt sopig på passet i förrgår. Men bättre nu tror jag. I dag var det inte så flåsigt:

A: 3 rounds (empty barbell) – 5min TC
10 front squat – full grip
10 hang clean – squat
B: Clean – 16min TC
Jobba i par och gör så många tekniska 2or du hinner innan TC
Jag cleanade mig upp till 55 kg och gjorde 5x2 där. Det gick kanon, nästan alla iaf ;-) någon liten fotflytt men ändå.
C: Back Squat – 12min TC
3×10 @ 60-70%
Försiktig efter en massa ryggont, körde bara på 45 kg. För övrigt är ryggen bättre faktiskt. Kanske blir den bra snart :-)
D: Amrap 8min
2-4-6-8-10-12-14…
Deadlift 50/35
Hang power clean 50/35
Fast den här fick jag inte göra. Jag gjorde i stället ettor med vanliga PC och PP på 40 kg under 8 minuter. Som teknikträning mest. Det var skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar