söndag 16 april 2017

Skalad teamträning

Det var länge sen jag hade, eller var på, efterfest. Men så blev det natten till i lördags och jag drullade i säng närmare fyra (!!!). I går reparerade jag mig själv med pizza, glass, soffhäng och massa vatten.

I dag gick jag på förmiddagens pass på F4L. Det var teamträning och vi var tre så jag parallellkörde med Nemo. Och skalade ner löpningen till 500 m per varv i stället för 800...förutom att jag fortfarande är totalseg och inte alls i form efter festen så kände jag av vänsterknät för mycket.

800 m löpning
30 hang power clean 43 kg
60 ttb (fast jag körde tuck ups)
800 m löpning
30 front squats 43 kg
60 tuck ups
800 m löpning
30 bar facing burpees
60 synkroniserade situps
800 m löpning

Det tog drygt en halvtimme. Körde femmor i cleans, front squats och burpees, annars tior.

Kallt som f-n att springa ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar